Facebook

Diskuse

Přidej vzkaz ?

Gazzy 09. 11. 2017 08:29:14

Tak mně napadlo, nevím jak moc je to tu rozjeté a jaký by byl zájem o pořádání soutěží ze strany adminů, ale pokud by zájem byl, mám rozjednaných pár sponzorů z fc stránek Tarji, tam se to vůbec nehýbe a přijde mi škoda toho nevyužít. Pokud zájem bude, písněte na email (ibint@email.cz) nebo to můžem probrat na koncertě, budu tam asi už odpoledne.

Všem přeji ať si koncert užijí co nejvíce :)

Gazzy

Gazzy 09. 11. 2017 07:52:49

Gazzy

Gazzy 09. 11. 2017 07:46:22

Jedu po koncertě na hradiště, pokud chce někdo vzít

Katka 07. 11. 2017 23:57:17

Ahoj, nejedete někdo v pátek 10. 11. po koncertě autem do Brna (případně Šumperka)? Přidala bych se a přispěla na cestu :). Dík moc.

allah kebab 02. 09. 2017 15:19:38

Oficiální překlady jsou venku

ItalianManiac 23. 07. 2017 11:43:53

Ahoj, překlad určitě přidáme, až vyjdou oficiální texty k celému EP :)

alláh 22. 07. 2017 23:17:41

Ahoj, přidáte překlad i na písničku z nového připravoaného alba?

ov42 20. 04. 2017 18:51:15

Na podzim bude v Evropě nové headline turné The Ultimate Enigma, bohužel u nás zatím nic... Alespoň jeden samostatný koncert bych k tomuto zdařilému albu rád viděl.

cheecrac 08. 12. 2016 20:00:10

na youtube unikla bonusová písnička Fight Your Demons :)

Beatus 26. 11. 2016 19:40:34

Na aukru se prodavaji alba Epicy od 1 kč :-O

Anketa

Newsletter

Váš e-mail:

Spark: recenze, rozhovor se Simone

Album ?Rekviem pro lhostejné? začali Holanďané nahrávat na podzim a větší část kapely poté vyjela na turné s projektem MaYaN ? Jmenovitě Mark Jansen (zpěv, kytara), Isaac Delahaye (kytara), Arien Van Weesenbeek (bicí) a Simone Simons (zpěv). Čas na odpočinek po jihoamerické tour není dlouhý, neboť kapelu EPICA čeká další turné (a mnohem delší), tentokrát k jejich netrpělivě očekávanému novému albu. Fanoušci mezitím dostávali svoje dávky po kapkách, z první zveřejněné skladby ?Monopoly On Truth? se na YouTube objevila nejprve zvuková stopa bicích, následovala kytara atd. Podobné hrátky jsou čím dál obvyklejší a fanoušci jsou takto správně mobilizováni pro den D ? termín vydání alba (viz. Například soutěž Arjena Lucassena na Facebooku:?Kdo je autorem recitativu pro jeho nové album?? Ale neodbíhejme příliš). Nyní je tedy tříleté čekání na nové album EPICY za námi a já mohu bez rozpaků prohlásit, že deska opravdu stojí za zvýšenou pozornost. Ukazuje nám nejen tradiční a zmapovaná území, která kapela dobyla již dříve, ale i oblasti, kam se nyní odvážili poprvé. Poněkud ubylo Markova chrčení ve prospěch zpěvu Simone, aniž by však kapela jakkoliv vyměkla. Krásná vokalistka prezentuje dříve netušené polohy hlasu a zejména z jejího přednesu v ?Delirium? vás až zamrazí. Skladby ?Storm The Sorrow? a ?Deep Water Horizon? se mohou bez bázně přiřadit k nejmelodičtějším zásekům v historii kapely a jejich hitový potenciál přímo vyskakuje z drážek CD. Hudba celkově zní velmi mocně a hymnicky, ale bohaté orchestrace jsou vhodně střídány klasickým metalovým zvukem, kde se dočkáme tradičních drsných riffů a správně tvrdého podkladu basy a bicích. Počítejte s tím, že mohutné vibrace shodí vaší tchýni porcelán z kredence. Producent Sascha Paeth se mistrovsky postaral o to, aby všechny díly skládačky zapadly na své místo. Ojediněle mi sice připadalo, že se honí až příliš zajíců po poli a málem dochází k neblahému ?therion efektu?, ovšem  tyhle chvíle rychle mizely jako motýli nad radioaktivní skládkou. Tím naznačuji, že hlavním tématem alba jsou přírodní katastrofy, ale také finanční krize nebo napětí mezi vyznavači odlišné víry. Pokud si chcete udělat radost navíc, můžete mít album například v dřevěném boxu s bonusovým instrumentálním CD nebo jeden ze sto padesáti vinylových exemplářů. To však není tak důležité jako fakt, že EPICA dostála svému jménu a album snad ani nemůže nikoho zklamat. S krátkou vzpomínkou na nepovedenou novinku NIGHTWISH nyní volám:?Král je mrtev. Ať žije král!?

Robert Čapek ? časopis Spark

Hodnocení: 6 hvězd (plný počet)

RaptoRS | Copyright im-art