Facebook

Diskuse

Přidej vzkaz ? 

Gazzy 09. 11. 2017 08:29:14

Tak mně napadlo, nevím jak moc je to tu rozjeté a jaký by byl zájem o pořádání soutěží ze strany adminů, ale pokud by zájem byl, mám rozjednaných pár sponzorů z fc stránek Tarji, tam se to vůbec nehýbe a přijde mi škoda toho nevyužít. Pokud zájem bude, písněte na email (ibint@email.cz) nebo to můžem probrat na koncertě, budu tam asi už odpoledne.

Všem přeji ať si koncert užijí co nejvíce :)


Gazzy

Gazzy 09. 11. 2017 07:52:49

Tak mně napadlo, nevím jak moc je to tu rozjeté a jaký by byl zájem o pořádání soutěží ze strany adminů, ale pokud by zájem byl, mám rozjednaných pár sponzorů z fc stránek Tarji, tam se to vůbec nehýbe a přijde mi škoda toho nevyužít. Pokud zájem bude, písněte na email (ibint@email.cz) nebo to můžem probrat na koncertě, budu tam asi už odpoledne.

Všem přeji ať si koncert užijí co nejvíce :)


Gazzy

Gazzy 09. 11. 2017 07:46:22

Jedu po koncertě na hradiště, pokud chce někdo vzít

Katka 07. 11. 2017 23:57:17

Ahoj, nejedete někdo v pátek 10. 11. po koncertě autem do Brna (případně Šumperka)? Přidala bych se a přispěla na cestu :). Dík moc.

allah kebab 02. 09. 2017 15:19:38

Oficiální překlady jsou venku

ItalianManiac 23. 07. 2017 11:43:53

Ahoj, překlad určitě přidáme, až vyjdou oficiální texty k celému EP :)

alláh 22. 07. 2017 23:17:41

Ahoj, přidáte překlad i na písničku z nového připravoaného alba?

ov42 20. 04. 2017 18:51:15

Na podzim bude v Evropě nové headline turné The Ultimate Enigma, bohužel u nás zatím nic... Alespoň jeden samostatný koncert bych k tomuto zdařilému albu rád viděl.

cheecrac 08. 12. 2016 20:00:10

na youtube unikla bonusová písnička Fight Your Demons :)

Beatus 26. 11. 2016 19:40:34

Na aukru se prodavaji alba Epicy od 1 kč :-O

Anketa

Newsletter

Váš e-mail:

Making of Cry for the Moon

[ Texty + Překlady ? OstatníMaking of Cry for the Moon ]

Making of Cry for the Moon

This is the pre-production for Cry for the Moon, as we recorded it at my place before entering the Excess Studio to record it as a demo track. As you can hear, it contains drums, which I then played on my synthesizer, guitars and synthesizer, and this last one has a funny story to it. Since we only had two days in studio, we wanted to use all the time we had as efficient as possible, so we came up with the idea of recording all the synthesizer tracks as MIDI tracks on my computer before entering the studio, so we would only have to transfer them to the recording computer at the studio. Okay, now. Here?s the funny thing. Due to some exams, I wasn?t able to be present during the mixing process, so when transferring these tracks to the studio recording computer, Coen and Mark, they thought it would be better if they use Mark?s synthesizer for that. Probably, because it had more keys, but this means that all have to work ahead with editing, programming and finding the right sounds was just useless, because all of the tracks were edited specifically to the sounds on my synthesizer, and, well, not to Mark?s. I do have to admit that back then, I wasn?t too pleased with this, but looking back at it now, I can have laugh out of it aswell.

.

Jak vzniklo Cry for the Moon

Toto je předprodukční nahrávka skladby Cry for the Moon, jak jsme ji nahráli u mě doma, než jsme jí šli nahrávat do studia Excess jako demonahrávku. Jak můžete slyšet, objevují se tam bicí, které jsem tehdy nahrával na svém syntetizéru, kytary a syntetizér. K tomu poslednímu se váže legrační příhoda. Protože jsme ve studiu měli objednané pouze dva dny, chtěli jsme celý ten čas využít co nejefektivněji, tak nás napadlo, že bychom mohli syntetizérové party nahrát jako MIDI soubory do mého počítače, ještě než vstoupíme do studia, takže bychom je pak jenom přesunuli do nahrávacího počítače ve studiu. Takže, tady je ten vtip. Kvůli nějakým zkouškám jsem se nemohl zúčastnit mixážního procesu, takže při přesouvání těchto souborů do počítače ve studiu si Coen s Markem mysleli, že by bylo lepší, kdyby na to použili Markův syntetizér. Asi proto, že ten Markův má víc tlačítek, ale to znamenalo, že všechno to upravování, programování a hledání správného zvuku, které jsme udělali předem, bylo úplně zbytečné, protože všechny soubory byly upraveny speciálně podle zvuku mého syntetizéru, a ne podle Markova. Musím přiznat, že tehdy jsem z toho nebyl moc nadšený, ale když na to dnes vzpomínám, už se tomu taky směju.
.


 
 
Text byl přepsán z odposlechu, za chyby neručíme.

RaptoRS | Copyright im-art
© 2009 - 2016 | All rights reserved. |